doc. Ing. Kateřina Hyniová, CSc.

Závěrečné práce

Dizertační práce

Komparativní studie různých strategií řízení pérování čtvrtinového modelu automobilu založená na numerických simulacích

Stupeň
Téma dizertační práce
Popis tématu

Cílem DP je naevrhnout metodu analýzy vibrací způsobených nerovnostmi vozovky a na jejím základě porovnat efektivitu různých strategií řízení pérování automobilů. Strategie budou porovnávány a vyhodnoceny na základě software-in-the-loop simulací v platformě Matlab popř. jinou metodou navrženou doktorandem. Porovnávány budou výsledky simulací pérování čtvrtinového modelu automobilu pro různé typy nerovností vozovky. Strategie tlumení je kompromisem mezi dvěma protichůdnými požadavky: držení vozidla na vozovce a jízdní komfort cestujícího. Tato kritéria budou ve studii zohledněna. Srovnání bude provedeno jak pro skupinu čistě aktivního tak pro skupinu semiaktivního pérování. Součástí práce bude i rešerše současného stavu problematiky.

Dizertační práce

Vylepšení směrování v oportunistických sítích pomocí metod strojového učení s učitelem a bez učitele

Autor
Ing. Ladislava Smítková Janků
Rok
2019
Typ
Dizertační práce
Vedoucí
doc. Ing. Kateřina Hyniová, CSc.
Oponenti
Eleonora Borgia, PhD.; Assoc. Prof. Dr. Floriano De Rango; doc. Ing. Ján Papaj, PhD.