Kariérní veletrh COFIT

Informace pro vystavovatele

Vážení partneři a sponzoři FIT ČVUT,

děkujeme vám za dlouhodobou spolupráci a energii, kterou vkládáte do všech našich společných projektů a aktivit. Na této stránce naleznete organizační informace pro vystavovatele na Kariérním veletrhu COFIT duben 2025.

Místo a čas konání

WEB COFIT INTERAKTIVNÍ MAPA

Pokyny pro hladký průběh akce

Prosíme o spolupráci a dodržení následujících pokynů:

  1. Počet všech vystavovatelů je omezen maximálně 5 osob/den/stánek.

  2. Pokud jste nám ještě neuvedli přesný počet účastníků (1–5) a neposlali jejich kontaktní údaje, prosíme o zaslání těchto informací emailem na khrystyna.verbytska@fit.cvut.cz.
  3. Aktualizujte nabídky práce, stáží a projektů pro studenty – viz Zveřejnění nabídek pro studenty.

  4. Zkontrolujte své logo na stránce partnerů a sponzorů a link, který z loga odkazuje na vaše webové stránky. Požadavky na změny loga zasílejte na khrystyna.verbytska@fit.cvut.cz.

  5. Individuální požadavky směřujte na khrystyna.verbytska@fit.cvut.cz:
    1. Pokud budete mít vlastní stánek a nepotřebujete zapůjčit stůl a židle. Uveďte specifikace vašeho stánku kvůli rozmístění.
    2. Pokud plánujete na stánku aktivitu, která vyžaduje více místa či specifické technické zajištění (elektřina a WiFi zajištěna).

    3. Pokud máte zájem mít venku před fakultou další stánek, foodtruck apod. (je zde účtován extra poplatek 10 000 Kč bez DPH).

Harmonogram

Středa 2. 4.

  • 18:00–20:00
    Možnost přípravy stánků a uložení vašeho vybavení po domluvě

Čtvrtek 3. 4.

  • 8:00–10:00
    Příprava stánků
    Registrace
     
  • 10:00–16:00
    Kariérní veletrh COFIT
     
  • 11:00–16:00
    Občerstvení a oběd – místnost 152/153

Rozmístění stánků

Rozmístění stánků je náhodně generování a rozhodují o něm organizátoři. Přesné umístění vašeho stánku vám zašleme několik dní před konáním veletrhu včetně mapy. Z organizačních a kapacitních důvodů není možné si předem vybrat konkrétní místo, děkujeme za pochopení.

Organizační informace

Parkování a pomoc s věcmi

Pro vyložení vašeho vybavení můžete krátkodobě zaparkovat přímo před bočním vstupem do budovy v ulici Kolejní nebo Bechyňova. Poté, prosíme ihned přeparkujte na fialové zóny v okolí. Parkování je zajištěno pouze pro vystavovatele, kteří o něj požádali při registraci na veletrh. 

Při vykládce vám mohou pomoci naši asistenti a k dispozici bude také vozík na přesun těžkých věcí.

Info ke stánkům

  • Přesné umístění vašeho stánku najdete na mapě veletrhu nebo přímo na místě označené jménem vaší společnosti. Není možné si předem vybrat konkrétní místo.
  • Pro partnery jsou k dispozici dřevěné stoly o rozměru 216×123 cm, pro sponzory jsou vyhrazeny bílé stoly 140–160×80 cm.
  • Ke každému stánku jsou k dispozici elektrické zásuvky (prodlužovací kabel s min. 3 zásuvkami) a WiFi.
  • Po celou dobu konání veletrhu bude k dispozici infostánek našeho oddělení Spolupráce s průmyslem, kam se můžete obracet s požadavky a dotazy, případně kontaktujte na +420 725 308 747.

Ostatní

  • Pro zástupce firem bude připraveno občerstvení a oběd v místnosti 152/153.
  • Propagační materiály a inzerci, kterou budete chtít zanechat na fakultě, nám prosím předejte na infostánku. Postaráme se o rozmístění.

  • Nová budova ČVUT je bezbariérová.

  • Celou akci bude dokumentovat náš fotograf. Fotografie budou použity na našem webu a sociálních sítích a zašleme vám je také k vlastnímu použití.

  • Oznamte svou účast na COFIT na vašich sociálních sítích, zejména na Instagramu! Sdílejte své přípravy nebo pozvánku pro studenty a během veletrhu neváhejte publikovat záběry z akce (doporučujeme IG stories).
  • Vaše pozvánky a příspěvky rádi nasdílíme na sociálních sítích FIT ČVUT, označte nás prosím ve svých postech (@fit_ctu) a používejte hashtag #COFIT.

Nabídky pro studenty

Vaše nabídky práce, stáží a projektů pro studenty můžete zveřejnit na webu

MANUÁL PRO ZADAVATELE 

Tipy k tvorbě nabídek

  • Projděte si Manuál pro zadavatele, kde naleznete užitečné tipy k formulaci nabídek pro naše studenty.
  • Počet zveřejněných nabídek není omezen. Inzerce je zahrnuta v ceně spolupráce.
  • Dobu platnosti nabídky nastavujete sami. Po uplynutí této doby se nabídka přestane zobrazovat, ve správě ji uvidíte jako neaktivní a můžete ji sami obnovit.
  • Když vytvoříte nabídku, ihned se zobrazí na webu.
  • Když odstraníte nabídku, obnovte poté stránku.
  • Pokud chcete zaujmout studenta potenciálním tématem závěrečné práce, zadejte tuto nabídku jako „studijní projekt“. Nezapomeňte, že pokud má student zájem, je nutné nechat finální zadání schválit vedoucím katedry.
  • Zobrazení a uspořádání nabídek na webu je dáno rekomendačním systémem na základě zájmu o nabídku a pokud se student přihlásil k odběru, tak také jeho preferencemi (tj. absolvované předměty a zájmy).

Kontaktní osoba

Mgr. Khrystyna Verbytska

Organizace, smlouvy, Stánky

Za obsah stránky zodpovídá: Ing. Jakub Novák