Ing. Bc. Ivan Ryant

  • Profil
  • Závěrečné práce

Závěrečné práce

Bakalářské práce

Generování zdrojového kódu z UML

Autor
Vojtěch Vopařil
Rok
2012
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
Ing. Josef Vogel, CSc.

Simulace materiálových a informačních toků pro ověřování hypotéz historiků

Autor
Ondřej Calda
Rok
2012
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
Ing. Tomáš Kalvoda, Ph.D.

Přidávání uživatelsky definovaných misí do projektu Algoritmizace hrou

Autor
Marek Manukjan
Rok
2012
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
Ing. Karel Klouda, Ph.D.

Interaktivní kurz digitálních technologií

Autor
Martin Chudoba
Rok
2013
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Anotace
This thesis deals with creation of network simulator. Simulator is targeted on students of gymnasiums. Simulated protocols and network devices are simplified with regard to target group. This thesis describes analysis, design and implementation of simulator.

Jádro systému pro vývoj MMORPG her - uživatelské rozhraní

Autor
Lukáš Vilím
Rok
2015
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
Ing. Jiří Pechman
Anotace
Má práce analyzuje a hodnotí trendy v moderních MMORPG hrách a zahrnuje návrh originálního herního systému v tomto stylu. Implementacní cást je zamerena na 3D grapfické uživatelské rozhraní editoru tohoto systému s využítim technologií Qt, OpenGL a metod Cel Shadingu.

Jádro systému pro vývoj MMORPG her - aplikační logika a síťová komunikace

Autor
Tomáš Bařtipán
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
Ing. Radek Zunt
Anotace
Tato práce analyzuje a hodnotí některé existující systémy pro vývoj a hraní MMORPG a RPG her, rozebírá jejich stavbu světa, analyzuje a hodnotí různé přístupy a postupy při tvorbě herní logiky a tvorby obsahu MMORPG her a následně popisuje tvorbu prototypu editoru pro MMORPG s procedurálně generovanými mapami. Také obsahuje rozbor vhodnosti různých typů obalo- vých těles pro použití v MMORPG.

Interaktivní kurz o digitálních technologiích

Autor
Michal Kápar
Rok
2015
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
RNDr. Helena Wallenfelsová
Anotace
Tato práce se zabývá tvorbou výukové interaktivní aplikace na fungování Internetového protokolu TCP. Výuková aplikace je cílena na studenty stredních škol a gymnázií.

Interaktivní kurz o internetových protokolech pro střední školy

Autor
Martin Greger
Rok
2015
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
RNDr. Helena Wallenfelsová
Anotace
Práce se zabývá tvorbou interaktivního vzdělávacího kurzu o internetových protokolech pro střední školy. Kurz vysvětluje základní principy protokolů TCP, UDP a IP. Práce popisuje analýzu, návrh a realizaci tohoto kurzu.

Hra žánru CCG o životě na FIT

Autor
Adam Příhoda
Rok
2015
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
Ing. Zdeněk Rybola, Ph.D.
Anotace
Cílem práce je vytvořit sběratelskou karetní hru z prostředí fakulty informačních technologií. Práce se zabývá analýzou, návrhem, implementací i testováním této aplikace a popisuje celý systém od pravidel hry až po konkrétní architekturu a použité technologie. Součástí práce je zdrojový kód hry včetně obrazového a zvukového materiálu.

Interaktivní kurz o algoritmickém řešení problémů

Autor
Martin Kopřiva
Rok
2016
Typ
Bakalářská práce
Vedoucí
Ing. Bc. Ivan Ryant
Oponenti
Ing. Miroslav Balík, Ph.D.
Anotace
Tato práce se zabývá vývojem interaktivní výukové videohry zaměřené na téma algoritmizace úloh vyučované na gymnáziích a spustitelné pod operačním systémem Windows a Linux. Na základě analýzy existujících řešení a požadavků je navržena a implementována aplikace. Její součástí je interaktivní herní svět, různé algoritmické úlohy a vývojové prostředí.