Š. Pechman uvedl tento bod a předal slovo předsedovi komise. T. Kalvoda v prezentaci představil dosavadní práci komise, jejíž zprávu také vložil jako podklad pro dnešní zasedání. V rámci shrnutí práce komise zmínil, že největší prací bylo stanovit si správnou metodiku analýzy Ankety. Prozatím se komisi podařilo zpracovat data z Ankety za letní semestr akademického roku 2022/23. Dále zmínil pozitivní ohlasy (komunikace, kvalita materiálů, nahrávky, aj.) i negativní reakce (organizační nejasnosti, rozdíly v hodnocení mezi jednotlivými vyučujícími, aj.), které se v Anketě vyskytovaly nejčastěji. Na závěr shrnul doporučení, kterými se bude komise dále řídit, mimo jiné budou chtít ověřit trend ve zlepšování výuky na Anketě za letní semestr akademického roku 2023/24.
Děkan zmínil informaci o Nové vnitřní soutěži, která byla dříve využívána pro odměňování vyučujících za kvalitní materiály, v současné době by však měla být použita k motivaci pro předělání materiálů u hůře hodnocených předmětů. Dále doplnil, že problém s organizačními nejasnostmi by měli důsledněji kontrolovat vedoucí kateder, pod které předměty spadají.
P. Kolský se dotázal na problém s doplňováním informací ohledně průběhu zkoušky v rámci předmětu. T. Kalvoda reagoval, že některé informace (např. termíny) mohou být doplněny v průběhu semestru, neměl by se však nijak zásadně měnit obsah a hodnocení zkoušky.
Děkan zmínil problematiku negativních komentářů od studentů, které mají nepříjemný dopad na některé vyučující, informoval o interně diskutované možné variantě celkového nezveřejňování studentských komentářů, která by situaci řešila. A. Havliček doplnil, že Anketa je pro spoustu studentů hlavně nástroj, kterým si ověřují, jaké předměty a vyučující si zapisovat, a skrytí komentářů by takové použití znemožnilo. T. Kalvoda reagoval, že s problémem negativní a nekonstruktivní kritiky se setkali a komise se jimi zabývá.
J. Koumar se dotázal, co by vyřešilo případné zrušení anonymity v rámci komentářů v Anketě. Děkan zmínil, že je potřeba promyslet vhodné podmínky, aby se komentáře v Anketě ani z jedné strany zbytečně nepřehnaly. T. Nováček poděkoval za předloženou zprávu od komise a zmínil, že nevhodné komentáře ze strany studentů jsou méně závažné než nevhodné komentáře ze strany vyučujících vůči studentům.
Dále proběhla diskuze nad základními body směřování Ankety do budoucna a stanovení jasnějších pravidel pro získání vhodné zpětné vazby a snížení rizika nevhodnosti komentářů, které by mohlo vyústit v další problémy. A. Havliček zmínil, že Anketa je řízena Metodikou na celouniverzitní úrovni. Děkan reagoval, že Anketu pro ČVUT spravují osoby z FIT a proto mohou mít zásadní vliv na úpravu Metodiky, kterou se Anketa řídí. L. Smítková Janků shrnula, že je potřeba obsáhlejší diskuze na toto téma, ráda by to probrala mimo toto zasedání.
Další poznámky k tématu již nebyly, proto Š. Pechman poděkoval, uzavřel diskuzi a přešel k dalšímu bodu programu. Během této diskuze byl přítomen přes MS Teams senátor D. Knop, který se před dalším bodem programu odpojil.