Aktuální informace FIT ke koronaviru najdete zde.

COFIT

Instrukce pro firmy

Vážení partneři a sponzoři FIT ČVUT,

děkujeme vám za dlouhodobou spolupráci i energii, kterou vkládáte do všech společných projektů. Nadcházející kariérní veletrh COFIT bude již 15. v pořadí a bez vás by nemohl pravidelně vznikat.

Místo a čas konání

  • Kdy: středa 13. 10. 2021, 11:00–18:00
  • Kde: atrium Nové budovy ČVUT – Thákurova 9, 160 00 Praha 6

Součástí je také online technologická konference s COFIT talky, které vznikly během posledního online COFITu.

V případě, že to pandemická situace nedovolí, proběhne veletrh pouze online ve virtuálním atriu. Platí aktuální informace zde na webu a budeme vás také informovat e-mailem.

Požadavky

Zašlete e-mailem na adresu jana.hacmacova@fit.cvut.cz následující požadavky:

  1. Potvrďte nám účast (= registrace).

  2. Zkontrolujte své logo na seznamu našich partnerů a sponzorů a link, který z loga odkazuje na vaše stránky.

  3. Zkontrolujte aktuálnost nabídek na webu a nástěnce spolupráce. Studenty nejvíce zajímají stáže, projekty a témata závěrečných prací.

  4. Kolik lidí z vaší firmy se bude veletrhu účastnit (kvůli zajištění cateringu)?

  5. Vyberte si umístění stánku dle plánku atria (viz níže). Vyberte si raději dvě místa (jedno jako náhradní) – rezervovaná místa sem budeme postupně doplňovat. Mohlo by se ale stát, že vámi vybrané místo již nebude volné. 

  6. Budete mít připraveny na stánku kvízy, úkoly, soutěže nebo malé workshopy?

  7. Máte nějaké specifické požadavky nebo otázky? Odpověď můžete najít v FAQ vystavovatel nebo nám napište na ssp@fit.cvut.cz.

Rezervace stánku

  • 1. Datamole
  • 2. ŠKODA AUTO
  • 3. Profinit
  • 4. Recombee
  • 5. Ackee
  • 6. Česká spořitelna
  • 7. Generali Česká pojišťovna
  • 8. Deloitte
  • 9. MSD
  • 10. Adastra
  • 11. PwC
  • 12. NN IT Hub Prague
  • 13. KPMG
  • 14. Valeo
  • 15. Komerční banka
  • 16. Eaton
  • 17. Quanti
  • 18. DENEVY
  • 19. Commerzbank
  • 20. OpenDataLab
  • 21. TAČR
  • 22. 2N
  • 23. Kariérní centrum ČVUT
  • 24. SUSE
  • 25. Uniqway
  • 26. H2O.ai
  • 27. Pure Storage
  • 28. BetSys
  • 29. Prozeta
  • 30. Thales
  • 31. Intel
  • 32. AKKA
  • 33. Cisco
  • 34. AMI
  • 35. eMan
  • 36. Barclays

Harmonogram

  • 9:00–10:30
    Příprava stánků
    Atrium Nové budovy FIT ČVUT
     
  • 10:45–11:00
    Zahájení s doc. Ing. Pavel Kordík, Ph.D., proděkanem pro spolupráci s průmyslem
    Místnost č. 153b v atriu
     
  • 11:00–18:00
    Kariérní veletrh COFIT
    Atrium Nové budovy FIT ČVUT

Informace pro vystavovatele

Parkování a pomoc s věcmi

Na vykládku krabic z auta můžete na chvíli zaparkovat přímo před zadním vstupem do budovy. Z kapacitních důvodů vás prosíme, abyste ihned po vykládce přeparkovali svůj vůz na fialové zóny v okolí. Při vykládce mohou pomoci naši asistenti a k dispozici bude také vozík na přesun těžkých věcí.

Technické informace ke stánkům

  • Stánky jsou rozestavěny tak, aby měl každý okolo sebe dostatek místa na rollupy, případně další propagační materiály.
  • Pro zlaté partnery a sponzory rezervujeme dřevěné stoly o rozměru 216×123 cm, pro stříbrné a bronzové partnery a sponzory jsou vyhrazeny bílé stoly 160×80 cm.
  • Ke každému stánku jsou k dispozici elektrické zásuvky.
  • K dispozici bude připojení k wifi.
  • Pokud budete mít připraven svůj vlastní stánek, informujte nás prosím dopředu.
  • Žádáme vás, abyste v prostorách budovy nenabízeli občerstvení (popcorn, bonbony, nápoje v kelímkách apod.) z důvodu zvýšeného znečištění budovy. Děkujeme za pochopení. 

Infostánek Spolupráce s průmyslem

Po celou dobu konání veletrhu bude k dispozici infostánek, kam se můžete obracet s požadavky, případně kontaktujte Janu Hacmacovou na +420 723 841 572. Propagační materiály, které budete chtít zanechat na fakultě, nám zanechte na infostánku, postaráme se o jejich rozmístění.

Celou akci bude dokumentovat náš fotograf. Fotografie budou využity na našem webu a sociálních sítích a zašleme vám je také k vlastnímu užití. 

Občerstvení

V atriu v prosklené místnosti 153b naleznete po celou dobu konání veletrhu občerstvení formou rautu. K dispozici budou také vegetariánské a bezlepkové pokrmy. Čerstvou kávu si každý vystavovatel může zdarma objednat v kavárně Archicafé, která je také součástí atria.

Důležité poznámky

  • Veletrh bude probíhat standardní prezenční formou, tzn. nosná část celého veletrhu je založena na vystavovatelích a jejich aktivitách na stáncích. Je možné si připravit různé kvízy, úkoly, soutěže, malé workshopy. Pokud chcete tyto aktivity zahrnout do programu na web, dejte nám je dopředu vědět.

  • Každý vystavovatel obdrží identifikační visačku na krk (logo firmy + kontakty + wifi).

  • Atrium Nové budovy ČVUT je bezbariérové.

Dotazník

Zajímá nás, jak vnímáte dosavadní spolupráci a co bychom mohli vylepšit. Také bychom od vás rádi získali zpětnou vazbu na jeden projekt, který by mohl naši spolupráci posunout na novou úroveň.

Vyplnit dotazník

FAQ vystavovatel

COVID opatření

Řídíme se dle aktuálních vládních nařízení. COFIT se řadí mezi společenské akce, tudíž platí povinnost mít zakrytá ústa a nos vhodným ochranným prostředkem po celou dobu konání akce a všichni vystavovatelé i studenti jsou povinni doložit svoji bezinfekčnost (očkování nebo test).

Aktuální informace ke koronaviru

Kdy a kde se veletrh koná?

Prezenční veletrh se koná ve středu 13. 10. 2021 od 11:00 do 18:00 v atriu Nové budovy ČVUT, Thákurova 9, 160 00 Praha 6.

Součástí je také online technologická konference s COFIT talky, které vznikly během posledního online COFITu.

V případě, že to pandemická situace nedovolí, proběhne veletrh pouze online ve virtuálním atriu. Platí aktuální informace zde na webu a budeme vás také informovat e-mailem.

Chceme dotočit COFIT talk

Pokud jste se z jakéhokoli důvodu nezúčastnili technologických diskuzí COFIT talk, které proběhly v rámci online veletrhu v březnu 2021, nabízíme možnost je dotočit. Natáčení proběhne během nadcházejícího veletrhu na fakultě.

  • Vyberte si téma, do kterého by se dal váš talk zařadit.
  • Domluvte časové možnosti vašeho experta. Není nutné, aby se fyzicky účastnil veletrhu, je možné to natočit i přes videocall. Moderátorka Sara Polak bude přítomna po celý den, je ale nutná předchozí domluva.
  • Expert může mít připravenou prezentaci nebo podklady, délka by měla být 10–15 min. Inspirujte se formátem u již natočených COFIT talků.

Pro další domluvu prosím kontaktujte jana.hacmacova@fit.cvut.cz

Jak zveřejnit nabídky práce?

  • Nabídky práce prosím zasílejte na e-mail ssp@fit.cvut.cz. Vložíme je na web jako externí odkaz na vaše webové stránky nebo jako pdf. 

Nabídky práce

  • Nabídky také vložíme na Nástěnku spolupráce, která funguje jako databáze. Z technických důvodů jsme byli nuceni odebrat všem editorská práva a nabídky zadáváme pouze interně. Děkujeme za pochopení.

Nástěnka spolupráce

Připojení k WIFI

  • Username: fitguest
  • Heslo: cofitzs2021

Kolik stojí účast na COFIT?

Kariérního veletrhu COFIT se může účastnit každá společnost v rámci partnerství nebo sponzorství s fakultou. Bez uzavření partnerství nebo sponzorství není možné se veletrhu zúčastnit.

Chcete být součástí nadcházejícího veletrhu, který se uskuteční 13. 10. 2021?  Deadline pro přihlašování nových vystavovatelů včetně vybraného balíčku spolupráce je 24. 9. 2021.

Jak se stát partnerem nebo sponzorem

Kontaktní osoba

Ing. Jana Hacmacová

Za obsah stránky zodpovídá: doc. Ing. Pavel Kordík, Ph.D.