NIE-APT |
Advanced Program Testing |
NI-ATH |
Algoritmická teorie her |
NUI-ADS |
Algoritmy a datové struktury |
MIE-AVY |
Automata in Text Pattern Matching |
MI-AVY |
Automaty ve vyhledávání v textech |
MIE-GEN |
Code Generators |
NIE-CPX |
Complexity Theory |
MIE-KOD.16 |
Data Compression |
NIE-KOD |
Data Compression |
NUI-DI1 |
Didaktika informatiky I |
NUI-DI2 |
Didaktika informatiky II |
NUI-DIP |
Diplomová práce |
MI-PAM |
Efektivni předzpracování a parametrizované algoritmy |
NI-PAM |
Efektivni předzpracování a parametrizované algoritmy |
MI-EVY.16 |
Efektivní vyhledávání v textech |
NI-EVY |
Efektivní vyhledávání v textech |
MIE-EVY.16 |
Efficient Text Pattern Matching |
NIE-EVY |
Efficient Text Pattern Matching |
MIE-FLP.16 |
Functional and Logical Programming |
MI-FLP |
Funkcionální a logické programování |
MI-FLP.16 |
Funkcionální a logické programování |
NI-GEN |
Generování kódu |
MI-GAK |
Grafy a kombinatorika |
NI-GAK |
Grafy a kombinatorika |
NIE-GAK |
Graph theory and combinatorics |
NIE-DVG |
Introduction to Discrete and Computational Geometry |
MI-ATH |
Kombinatorická teorie her |
NI-KTH |
Kombinatorická teorie her |
MI-KOD.16 |
Komprese dat |
NI-KOD |
Komprese dat |
NI-FMT |
Konečná teorie modelů |
NIE-LOM |
Linear Optimization and Methods |
MI-LOM.16 |
Lineární optimalizace a metody |
NI-LOM |
Lineární optimalizace a metody |
NI-MPJ |
Modelování programovacích jazyků |
MI-NON.16 |
Nelineární optimalizace a numerické metody |
NI-NON |
Nelineární optimalizace a numerické metody |
MIE-NON.16 |
Nonlinear Continuous Optimization and Numerical Methods |
NIE-NON |
Nonlinear Continuous Optimization and Numerical Methods |
NIE-PAM |
Parameterized Algorithms |
MIE-SYP.16 |
Parsing and Compilers |
NIE-SYP |
Parsing and Compilers |
MIE-ROZ |
Pattern Recognition |
NIE-ROZ |
Pattern Recognition |
MI-PAL |
Pokročilá algoritmizace |
NI-APT |
Pokročilé testování programů |
NQIE-PJK |
Programovací jazyky pro kvantové počítání |
NQI-PJK |
Programovací jazyky pro kvantové počítání |
NUI-PPP |
Propedeutikum pedagogické praxe |
NUI-RPP |
Reflexe pedagogické praxe |
MI-ROZ.16 |
Rozpoznávaní |
NI-ROZ |
Rozpoznávaní |
MIE-RUN.16 |
Runtime Systems |
MI-RUN.16 |
Runtime systémy |
NIE-RUN |
Runtime systémy |
NI-RUN |
Runtime systémy |
NUI-SPD |
Semestrální projekt k diplomové práci |
NI-PLS1 |
Seminář na téma programovacích jazyků |
NI-PLS2 |
Seminář na téma programovacích jazyků |
NI-PLS3 |
Seminář na téma programovacích jazyků |
NI-PLS4 |
Seminář na téma programovacích jazyků |
NUI-SPP |
Souvislá pedagogická praxe |
NI-MOB |
Studentská mobilita |
NI-SLA |
Sublineární algoritmy |
MI-SYP.16 |
Syntaktická analýza a překladače |
NI-SYP |
Syntaktická analýza a překladače |
MI-TS1 |
Teoretický seminář magisterský I |
NI-TS1 |
Teoretický seminář magisterský I |
MI-TS2 |
Teoretický seminář magisterský II |
NI-TS2 |
Teoretický seminář magisterský II |
NI-TS3 |
Teoretický seminář magisterský III |
NI-TS4 |
Teoretický seminář magisterský IV |
MI-CPX |
Teorie složitosti |
NI-CPX |
Teorie složitosti |
NQI-CPX |
Teorie složitosti |
NQIE-CPX |
Teorie složitosti |
NI-VOL |
Volby a volební systémy |
NI-APR |
Vybrané metody analýzy programů |
NI-DVG |
Úvod do diskrétní a výpočetní geometrie |